Seenesoust ja pannikad. Viimane päev Vormsil.

Viimase tööpäeva hommik tervitas meid tasase vihmasabinaga. Olles õppust võtnud eilsest suurest kiirustamisest, sätiti end varakult hommikusöögilauda. Kõik olekski läinud plaanipäraselt, kui mitte hobused, kes seni talgulistega majatrepil sõbrustasid, poleks korraga otsustanud revideerida meie laagrivarustust. Ühesõnaga – lendama hakkasid nii külmakastid kui „huskud“ jms kraam, mida me väljas koormakatte all ladustasime. Harvanähtav on vaatepilt, kus talguline ajab taga hobust, kes põgeneb keefirikott hambus 🙂
Kokkuvõttes pidi bussijuht jälle ootama – aga tal oli lõbus.

Töömaal sujus kõik nii nagu töömaal ikka. Erandina eelnenud tööpäevadest sadas pea kogu päeva jooksul peent uduvihma. Seetõttu püstitasime esimese asjana omale suure varjualuse, kus puhkehetkedel vihmakeebid seljast sai võtta.

Et väärtuslikku tööaega kokku hoida, valmistasime lõunasöögi kohapeal. Kui õhtul selja sirgeks lõime ja ära tulles selja taha vaatasime, paistis senise padriku asemel üpris mitmest kohast sinist merevett.

Jätkasime osalemist Olavipäeva ürituste programmis. Kirikus musitseeris vanamuusika ansambel, õhtul oli külasimman. Kontserdile eelnes meie võõrustaja Elle poolt väike ekskursioon kirikus ja kalmistul.

Talgu lõpp kisub vägisi maitsemeelte hellitamiseks – tänu lahkele perenaisele valmistasime endile kaks suurt pannitäit kukeseenekastet, mis sai nii maitsev, et isegi paadunud „seenevastased“ limpsisid oma lusikad hoolega puhtaks.

Toomase korjatud kukeseened

Et me juba homme lahkume, siis üllatasid tüdrukud kesköise pannkoogisöömisega. Said tõelised pipipannkoogid. Täpselt keskööl hakkas nõudlikult helisema kellegi taskutelefon. „Kes see siis nüüd veel öösi…“, torises Epp telefoni taga otsides. Kõik pannkookide nautijad kuulsid mandrirahva poolt esitatud mitmehäälset „ta-elagu laulu“, millele sekundeerisime omapoolse õnnitluslauluga.

Ja sellega saabki läbi seekordne Talguregatt. Purjede all ja linnutiivul. Homme jätame hüvasti oma uute tuttavatega (meie võõrustajate ning talgulistega) ja kindlasti loodame taas mõnel talgul kohtuda.

Rubriigid: Uncategorized. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.